Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere göre mimarilmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak yürekin Google Analitik platformunun şehir analizleri yürekin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir takip kimliğini sitenize ilave etmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, ekol, gelir ve rabıta alanları kabil bileğkonukenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların konuletmeniz yürekin farklı bileğerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En muteber olan müşterilerden kalkmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok kazanım katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde sağlamak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En yüce etkinliği, amelî maliyette masnu zorunluluğu bir şirket yürekin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaşadığı varyasyon hakikaten olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde mahal kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına yer hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya mebdeladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde bileğkonuti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle alay malay bundan sonra “ne istersem onu hileırım” devri mebdeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç omurga nöbetçi büyük gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü halde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Bilgi ve komünikasyon teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok amelî erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına kadar iş süreçlerini bileğkonutirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olanaklı oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çhileışmalarının Türkiye’deki esbaki 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk mesafeştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Yalnız takip eden yıllarda genel ağ şehir çhileışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çhileışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı oyun eden web sitesi yalnızca üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası çıkmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanılamatıldığı bir tanıtma kartı olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir sayfa henüz var, o da şu: Web tasavvur ve yazılım çhileışmalarını belli bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çhileışmalarda yapılan envestismanın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasavvur adı altında mebdelayıp şirketin sağlıklı mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birçok projenin devran zarfında üst idare aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da gayrı bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sakır sakır canipınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine rabıtalı. şu demek oluyor ki yalnızca jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çhileışmaları, nihayetinde matlup akıbetları vermemektedir.